mandag 24. januar 2011

32 ting om meg selv

Fikk denne utfordringen av Anette, så da er det jo bare å hive seg ut i det. Hun hadde lagt til fine bilder, men tror det blir litt for avansert for meg.

1.Fire steder jeg har vært

London
Florida
Spania
Gøteborg


2. Firesteder jeg har bodd

Løkken
Aalborg
Egersund
Storebø

3.Fire jobber jeg har hatt

Advokatsekretær
Regnskap
Vaskejobb
Butikk

4. Fire program jeg ser på

Mentalist
Criminal Minds
Ikke gjør dette hjemme
Svendsen om Hansen og Larsen


5. Fire websider jeg besøker hver dag

Finn.no
VG
andre blogger
Yr

6. Fire tvprogram jeg så på da jeg var liten

Lekestua
Labbetuss
Colargol
Portveien 2


7. Fire plasser jeg ville vært på nå

Aalborg
Vannbassengan
Ute i sola
På ferie

8. Fire ting jeg fikk til jul

En nydelig skolelaga engel av min datter
En ring
En skål
Håndklær


Sender utfordringen videre til Avdelingen, Line og Bente, håper dere tar utfordringen.


2 kommentarer:

  1. Hei Anita. Takker for tilitten , med beklager at jeg desverre ikke tar utfordringen . Sorry......
    Klem Bente.

    SvarSlett
  2. Kjekt å lese om deg Anita. Og takk for at du tok utfordringen!!

    SvarSlett